Klachten formulier
Niet tevreden? Laat het weten!
Beschrijf het zo goed mogelijk maar graag met respect voor Parfumerie@Home.
Het is altijd mogelijk dat er iets niet goed is gegaan of dat u vindt dat u niet goed geholpen of aangesproken bent. We blijven mensen. en waar mensen werken worden fouten gemaakt. Sandra van Parfumerie@Home hoort graag wat uw probleem is en denkt altijd in oplossingen. U mag dit formulier invullen en versturen of u belt persoonlijk naar Sandra Veuger 0637178868, let wel, alleen als het gaat over parfumerie@home gerelateerde klachten.
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar parfumeriehome@gmail.com . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
Adresgegevens:
Parfumerie@Home
Laan van Broekpolder 417
1967KJ Heemskerk