BEDRIJFS INFORMATIE VAN FM

 

WIE ZIJN WIJ

FM World opereert binnen de FMCG-industrie onder het bedrijfsmodel van Multi-Level Marketing. De missie van FM World is om hoogwaardige producten tegen aantrekkelijke prijzen rechtstreeks aan huishoudens te leveren, zonder gebruik te maken van traditionele marketing.

FM World Poland werd in 2004 in Wrocław, Polen opgericht door Mr Artur Trawiński. Vanwege de dynamische groei werd in 2007 een nieuw bedrijf - FM World - opgericht om het merk in het buitenland uit te breiden. Vandaag zijn FM World-producten bekend en gewaardeerd op zes continenten. Meer dan 1.000.000 Business Partners werken samen met FM World en dit aantal groeit gestaag. Met een uniek bedrijfsmodel - netwerkmarketing, een vorm van directe verkoop - creëert het bedrijf perfecte omstandigheden voor de ontwikkeling van micro-ondernemingen; het biedt kansen, training en ondersteuning.

MISSIE

Wij creëren producten die kunnen worden gedeeld en een levensstijl die je financiële vrijheid biedt.

VISIE

Wereldwijd leider zijn in de Multi-Level Marketing industrie en nummer 1 zijn voor de verkoop van geuren wereldwijd. Om ethisch te werken met mensen die gedreven worden door succes.

WAARDEN

◾Vertrouwen◾

We creëren producten waarop je kunt vertrouwen; eerlijke bedrijfsprincipes bieden; samenwerken in een sfeer van wederzijds vertrouwen.

◾Uitdagingen◾

We halen energie uit het nastreven van ambitieuze uitdagingen; we overschrijden nationale grenzen en denkpatronen.

◾Onafhankelijkheid◾

We bieden een bedrijfsmodel waarmee je financiële vrijheid kunt creëren, ongeacht het geslacht, ras, sociale status en culturele verschillen; we respecteren in onze Business Partners onafhankelijkheid en meningsverschillen, die onze bron van diversiteit en inspiratie voor groei zijn.

◾Waardeer◾

We delen kennis en producten; zorg voor elkaar en andere mensen, maar ook voor de omgeving waarin we nu leven en de toekomstige generaties zullen genieten.

◾Durf◾

We hebben de durf en moed om de wereld ten goede te veranderen; we promoten de ondernemingsgeest.